הלוחמת משחזרת את רגעי האימה: "המחבל המשיך לחתוך אותי עם הסכין"

    דוד לזר 1 Comment on הלוחמת משחזרת את רגעי האימה: "המחבל המשיך לחתוך אותי עם הסכין"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפיגוע המשולב שנמנע אמש (רביעי) בסמוך לשער שכם בירושלים, ושבו נרצחה לוחמת מג"ב הדר כהן הי"ד וחברתה נפצעה באורח קשה – ממשיך להעסיק את גורמי המשטרה שמנתחים את המקרה ואת פרטיו.

    אמש הגיע מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך לבית החולים לבקר את השוטרת הפצועה, "אפשר להצדיע לך?", שאל המפכ"ל , והוסיף כי "התגובה המהירה, גם שלכן וגם של השוטרים שרצו לכביש מול המחבל השלישי, מנעה פה אסון שיכול היה להיות עצום".

    הפצוע שחזרה את רגעי הדרמה וסיפרה כי "זה התחיל בזה שקיבלנו דיווח על שני חשודים שיושבים באזור שער שכם. היינו צוות של ארבעה, מלווה אחד ושלושתנו – לוחמת, הדר ז"ל ואני. המלווה בא לבקש תעודה מזהה מאחד המחבלים, והמחבל התנער ממנו וקם מהספסל. המלווה ביקש ממנו לחזור לשבת, ואז גם המחבל השני שהיה לידי קם מהספסל. כנראה בא לתקוף, כשראיתי את זה הדפתי אותו והתחלנו שם בקטטה".

    לדבריה, מיד לאחר מכן שלף המחבל שהיה לידה סכין יפנית, "המלווה עם המחבל השני ביקש לירות. אני עדיין הייתי בקטטה והמחבל כבר התחיל לתקוף עם הסכין. נחבלתי בפנים בגלל זה. אז נפלתי על הרצפה, צעקתי להם לירות והמחבל המשיך לחתוך אותי בצד האחורי של הראש. אז שמעתי יריות. הייתי עדיין על הרצפה. מאז אני כבר לא זוכרת מה היה מהלך האירועים".

    אלשיך אמר כי על פי נתוני מצלמות האבטחה שתיעדו את המקרה גם הדר הי"ד הספיקה לירות במחבל, "כפי שזה נראה היא הספיקה לירות, ואז המחבל שהגיע מאחורי העצים ירה בה מאחורה. אין ספק שזה לא היה הפיגוע שהם תכננו".



    1 תגובות

    מיין תגובות